4 aylık bebeğim ayakta sallıyorum 10 dk direnmenin ardından uyuyor ayakta bırakıp diğer odalara iş yapmaya gidiyorum hemen aglıyor. Yanına gelir gelmez susuyo. Yemek dahi yapmayı geçtim yiyemiyorum bile. Kucak istiyor sürekli dün elimi incittim artık tuta tuta. İstiyo ki hep yanında olim. Allahtan gece 11 den sabah 7 ye kadar uyuyorda ona şükür diyorum hep. Kafayı yerdim yoksa. Önceden ayakta salladıgımda uyuduğunda uyurdu 3 saat. Şimdi yok artık tuvalete bile gidemiyorum. Bırakim aglasın diyorum kıyamıyorum ama yalandan aglıyor biliyorum bi sıkıntısı yok. Offf ne zamana kadar böyle olucak?