aryabebek473_ Kızlar bebeğim yüzünü çizmiş cok derin değil ama görünüyor sonuçta izler nasıl geçer acaba bebeklerin tırnağı öyle hızlı uzuyor yetişemiyorum bile
Ilaydasu aryabebek473_ kantron yapı sür çiçeğim benim bebiş de 2 aylık eldiven takmayınca kendi saçını yoluyor Yüzünü çizmiş😂ah bu bebekler
pantenkelebek aryabebek473_ geçiyor canım izi bile kalmıyor benimki de yırttı alnının ortasına kanattı ama geçti
aryabebek473_ Zarar vermez dimi ? Eldiven takcM artık çünkü benim kızda saçlı kesin çeker saçlarını benimkini çekmeye başladı bile :))
bisenakillisinzaten Ilaydasu evet ben pişik olduğunda falan sürüyorum çok iyi geliyor açık yaralara birebir