cananelisa Ben içimin pastörize sütünü alıyorum canım çok az ocakta ısıtıyorum parmağımı içine koyup 7sn bekletiyorum yakmıyorsa tamam.Sonra ayrı bir yerde bi paket aktivia yoğurt koyuyorun içine sütten koyup karıştırıyorum güzelce sonra diğer süte ilave edip karıştırıyorum kavanozlara koyuyorum.Makinemi de 8 saate ayarlıyorum taş gibi okuyor valla 🥰ama ben kapaklarımı hemen kapatmıyorum bi saat dolapta açık bırakıyorum kapaklarını sonra kapatıyorum.