Ega Arkadaşlar bebeklerinizin asilarini ornegin 2. Ay asisini tam2. Aya girdigi gün yaptirdiniz 4. Ay asini ise 4 ay 10 günlükken yaptirdiniz günler onemlimi bilgisi olan var mi
deletedmom719 Ega 10 15 gün geç olunca bir şey olmaz diye biliyorum. Erken olmuyor ama geç olabiliyor
Mini9 Ega o ayını doldurmadan yaptırmak yeterli diye biliyorum illa tam günü olması şart değil yani zaten sağlık ocağı da hep aynı tarihi vermiyor özellikle 2. Ay aşısı için ortak bi gün vermişti bize
Kiviefe 2 ay aşısı saatli alı 2 aylık olanların hepsi o gün osaatte oluyor digerleri saatsiz ve 8 inci ay aşımızda öyle saatli canım bizim burda öyle