Bizde de aynı yarın tam 18 aylık olacak. Yemekle ilgili problem yok ama uyku korkunç. Son zamanlarda geceleri berbattı düzelir derken gündüz de gitti 3 gündür gündüz uykusu sıfır. Gece kesintisiz en fazla 10 dk uyuyor. Artık uykusuzluktan kendimde değilim gece napıyoruz ne oluyor bitiyor farkına varamıyorum, gündüz biraz dinleniyordum o da kalmadı zombi gibiyim. Bu kadarına kendisi nasıl dayanabiliyor anlamıyorum. Her gün parka gidiyoruz, dün hem parka götürdüm hem AVM ye götürdüm tüm gün dışardaydık benim partim çıktı o yine uyumadı.