Sevgili anneler,
Bebeğimi kim görse hemen kucağına almak istiyor yakın mesafeden nefesini vererek konuşuyor ya da elini öpüyorlar
Bebeğim henüz 5.5 aylık
İnsanları üzmek kırmak istemiyorum
Diş huzursuzluğu olduğu için eli de hep ağzında insanların el öpmesi beni delirtiyor içime içime deliriyorum
Sizler neler yapıyorsunuz
Öpme de diyeceksiniz ama bunu bazen ailede çok yaşlı büyüklerimiz yapıyor bugün var yarın yoklar bir şey diyemiyorum ortam uygunsa hemen gidip bebeğimin elini yıkıyorum
Dışardaysak çaresizce ıslak mendille siliyorum
Sizler nasıl koruyorsunuz nasıl cevap veriyorsunuz
Her şeye lafı olan ben konu bu olunca neyse artık allahım sana emanet diyorum 😞