mustafakader52 Kızlar afedersiniz ama ben bügünle tam 10 gündür regl olmuyorum test yaptım negatif neden böyle olmuş olabilir başına gelen varmı hiç bu kadar gecikmezdim ilk defa başıma böyle bir şey geldi yazarsanız sevinirim
mustafakader52 gencmom_ normalde idrar yolu enfeksiyonum var ilaç kullanıyorum ama inşallah kist falan değildir