Ygtek [silindi] ben hissetmedim ya. Allahım hergün deprem haberleriyle uyanmaktan psikolojim alt üst oldu
[silindi] Ygtek bnde artık TV yı filan acmıcam burayada kafam dagılsın diye giriyorum ama herkes aynı durumda buradada herkes dprem dprem.. Iyıce kafayı yıcez
Bellabells hulyaakin İstanbul depremini Kastamonu’dan 15. Kattan hissettim .o zaman oğlum 3 günlüktü. Ve o gün bugündür kendime gelemedim.evde sanki her an sallanıyorum.çok korkuyorum. Deprem olsa aşağı bile inemem 😭
Ygtek [silindi] öyle az öncede ben aynısını düşündüm. Tam kafamı dağıtıyorum deprem başlıklarıyla hopp en başa sarıyorum.
Fulyag gzm_42 Deprem kuşağı bölgesinde değilsiniz o anlamda dedim ama her koşulda önlem almak lazım tabi 🙄
serenayyx MuhammedAmine bende esenyurttayım evim 10.katta geçen akşam ki deprem bizim evi çok salladı korkumdan anneme geldim en azından 2. Katta oturuyor diye