papatyatanesi ya kademeli olarak yada birden kesmek lazım ama seninki biraz küçük azaltarak bırak istersen
01.00 sabitlenen öğünü 3 günde bir olmak kaydı ile 02.00 sonra 03.00 sonra 04.00 ileri atma tekniği ile günden güne saat ilerleyerek bıraktırmaya öneriyor bazı eğitmenler.
Bazıları birden kesiyor birden kesme ben birden kestim ama 15 aylıktı genede kesmeden önceki geceler daha az emzirmeye çalıştım.
Azaltarak kesme de mesela gece 5 emiyorsa bir gün 4 sonra 3,2,1 en son gece hiç emzirmemek bu süreçte ona gece anlatacaksiniz işte artık emmiyecegiz sabah olunca emeceksin vs vs diye mesela 4 kez uyandı birinde emzirdiniz diğerinde uyutacksiniz geri