Ev çocuk derken memurluğa vakit ayıramiyoruz belkide onu birakicaz die giremiyoruz sınava bile , çocuk büyüsün diyorsun yaş sınırı geliyor sonrasında . Bakıyorum resmen askerlik için 50 puan gerekiyormuş zaten devlet onu veriyor çalışmasa bile alınır ya peki biz kadınlar yazık değil mi bize.. bu zamna kadar hep çaba gostermek zorunda kaldım ama bişi elde edemedim .güzel calisiyordum e yeter dedim memur olmasamda ama evlendim herşey bnde bunaldım çok bunaldım 😔