Merhaba sevgili anneler, perşembe günü sünnet oluyoruz inşallah. Tranzon İmperial hastanesinde olacak sünnetimiz. Annelik içgüdüsü ile korkuyorum inşallah hayırlısı ile bu süreci atlatırız, dualarınızı bekliyoruz oğlumla😊🤲 Hastane ile ilgili olumlu olumsuz deneyimleri olanlar varsa da paylaşmanızı rica ederim😊