Zeynepece Kızlar günaydın 3.5 aylık bebegim var ve emziriyorum gecen ay adet oldum cok sancılanıyorum ilaçta alamıyorum parol filan fayda etmiyor gecen ay sancıdan bayılmışım o derece acil yardım edermisiniz evde doğal gecirmeyi sağlayan herhangi bişe uyguluyor musunuz?
Thesra Zeynepece Parol icio sicak su torbasi koyabilirsiniz cok iyi geliyor birde ayaklari sicak tutmak ust uste bircok corap giymek sekerli su icmek kekik kaynatip suyunu icmekte iyi gelen yontemlerden canim gecmis olsun
Arelll Zeynepece 3 gündür bende öyleyim parol iç karnına sıcak su torbası koy ayaklarını çok sıcak tut sıcak ve şekerli bilryler. İçmeyi dene
Rabiays Zeynepece canım bal şerbeti yap kaynar suya tatlı kaşığı bal dök iç bide sıcak su torbası tamamdır
G_ADAN Zeynepece tatlı şeyler yemeye çalış. Benim ağrımı kesen tek şey tatlı. Nw bulursam tatlı olarak yiyoeum. Eşarp tülbent gibi bişeyi ütüle sıcak sıcak karnına koy. Ama sıcağı geçtikce yao aynısını. Sıcak subtorbasını da ayaklarının altına koy.