nursena4201 güzel günler annesi 🌻🌼
Biz ilk haftamizdan beridir meme+ mama seklinde gidiyorduk simdi tamamen mamaya döndük 6 ayligiz sütüm kesildi dogru düzgun emmedi yetmedi sütüm tabiki doymadi mamaya alıştı ama diger türlüde inanın memeden düsmedi artik sızım sızım sızladi göğuslerim biraksin artik diye ağladim çoğu zaman doymuyordu cünkü mama verdim mecburen
Doymuyorsa annesi hic yormayin kendinizide bebegide tabiki önce emziririrsiniz mümkün oldugunca süre uzun olsun ama mama da desteklesin doktorla görüstünĵz mü hic ne dedi bilmiyorum ama diger türlüsü hem size hem bebege eziyet oda sürekli uyanmaz uykusunj alır sizde dinlenirsiniz benim ki ek gidaya gecti mama ek gida gayet iyi besleniyor tabiki anne sütünü tutmaz ama yapacak birsey yok yimede siz bilirsiniz güzel anne
Sevgiler 💐🌸