Derinmomm kızlar mastit geçirdim ama kitle kaldı orda bebeğim emiyor o göğüsü emince göğüs bosalıyor ama kitle kalıyor kalıp gibi orda sivriliyor patlayacak gibi o kitle nasıl geçecek
seyma51 Emzirirken kitlenin olduğu yere bebeğe zarar vermeyecek bir kremle masaj yapın. Elektrikli göğüs pompanız varsa sağım yapın masaj yaparak
Derinmomm sekeroglan merhaba asla geçmedi hatta daha da büyüdü en son cerraha gittim kesip içini boşalttı inanılmaz iltihap varmış içinde. biraz daha geç kalsaymısım kitle derinlere inip daha zor olabilirmiş.
sekeroglan Derinmomm bende şuan o sorunu yaşıyorum ne yaptıysam geçmedi sütüm de azaldı bebeğim doymuyor mama da içmiyor en iyisii hafta içi doktora gitmek
Derinmomm sekeroglan o göğsünü sık sık bebege ver. açılsın kanallar. 15 dk 15 dk da sağ fazşa sağma bide sakın sıcak uygulama yapma.
sekeroglan Derinmomm zaten tek göğüs emziriyorum oda böyle oldu. Çevremde herkes sıcak uygulama yap diyor yapiyorum ama bir faydası yok
Derinmomm sekeroglan hqyır sakın sıcak uygulama yapma iltihabı daha da çok yayıyormuş en büyük hatayı ben de orda yapmısım meğer. hiç zaman kaybetmeden bir cerraha çık. operasyon sonrası hemen cocugu emzirebiliyorsun hiç bir sorun olmuyor.