Arkadaşlar merhaba. Bugün 14 aylık bebegım mama sandalyesinden düştü kafasını fayansa çarptı alnının sağ köşesi ve kafasının üzeri şişmiş. Çok ağladı yavrum ama bi süre sonra sakınlesti kusma va herhangı bişey olmadı acile götürdük tomografı çekildi beynınde herhangi bişey yok dendi ama endişeliyim yinede sonradan herhangi bı komplikasyon çıkar mı keşke benim canım acısaydı çok üzgünüm..