Kızlar geçen ay ailecek hasta olduk.bebeğim hapşırmaya başladı halsizdi gözleri yorgundu ara ara öksürüyordu (2gün sürdü) 1.günde hemen doktora gittik serum fizyolojik ve şurup verdi(şurubu 3-4gün kullandım sonra bıraktım)
sonra heeppp serum-aspiratör derken iyileştik derken
5gün geçti dün akşam burun akıyor su gibi bebek nerdeyse 10dakkda 5kere hapşırıyor.kendini iyi hissediyor oynak güleç hiç ateşi olmadı.
Kafayı yiyecem(4ay aşıları geldi yaptıramıyorum hastalıktan 5.aya gireceğiz nerdeyse)
Aranızda böyle durumu olan var mı? Doktora gitmeden tecrübeli annelere de danışayım.