Yigitoglum_2 Gece kaç saatte bir uyandırmalıyım.. uyansa bile emmiyor geceleri hemen geri uyuyor .acıkmıyor mu acaba sık uyandırdığım için
brcnrcvs Yigitoglum_2 benim bebeğimde 2 aylık olucak gündüzleri 3 saatte bir de emziriyorm bazen kendi isterse daha erken gece uyurkende bazen 3 en fazla 4 olmadan uyandırıyorum
ngold Yigitoglum_2 ben 40ı çıktıktan sonra uyandırmayı bıraktım acıkınca kendisi uyanıyordu zaten suan 4aylığız gece uykusu kesintiisiz hiç elleme bence sarılık vs yoksa
linosko1 Yigitoglum_2 uyandirmayin kilo alimi iyiyse sonra alisiyolar kalkmaya. Ben basinda bekler uyuyamazdim uyuyan cocugu fazla uyudu diye uyandirirdim simdi 11 aylik beni uyutmuyor. 🥴
Yigitoglum_2 brcnrcvs teşekkür ederim mama veriyormjsunuz gündüz 3 saatte bir hayal gibi şuan yapışık geziyoruz çünkü asla ayrılmıyor bir iş yaptırmıyor gündüz bana
nareyaz 45 günlük olunca artık gece uyandırmıyorum bir gün üç saatte bir gün beş saatte bir kendisi uyanıyor kendi belirliyor ve bence böyle gece uykusunda olduğunun farkına varıyor
Yigitoglum_2 ngold yok çok şükür ama gece göğüslerim rahatsızlık veriyor sağım yapıyorum gündüz ise hiç bırakmıyor sürekli emiyor
ngold Yigitoglum_2 ben mama ile besliyorum o yüzden bilemiyorum tabi ama bi süre sonra göğüslerinizde alışır duruma