ngold Merhaba kızlar bebeğimin kakasında beyaz beyaz top şeklinde sanki mamasından parçalar var gibi oluyor bir de ince uzun iplik iplik beyazlıklar oluyor ama her zaman değil bu neden olabilir normal mi?
betul97_ laura_ Mukuslu olması normal dediler benim bebeğimin de öyleydi kan görürsen gel dediler. Şimdi 65 günlük geçti kendi kendine şükür bende stres olmuştum süt alerjisi diyen olmuştu
ngold asozbo aylardır aynı mamayı kullanıyorum kilo alımı da çok iyi iki defa yaşadım bunu nedenini anlayamadım
ngold betul97_ benimki mukusta değilde böyle nasıl anlatsam iplik gibi ve beyaz top top mama gibi. Hani muhallebide un toplasır ya öyle 🤣
betul97_ ngold Benimki de öyleydi fotoğraf çektim dediğin gibi sanki iplik var doktora gittim kan görürsen gel dedi şimdilik süt alerjisi diyemeyiz dedi sonra da geçti kendi kendine şimdi 65 günlük ishal gibi normal yani😅😅