kids1234 11 ay 7 günlük benim bebeğimde. İnanın bizde öyleyiz bi ara düzelir gibi oldu 2 kez uyanıyordu ilkinde su verip geri yatıyordu ikincisinde emziriyordum sabah oluyordu yaklaşık 1 ay böyle sürdü oh dedim sonunda düzeliyoruz derken son 10 gündür sabaha kadar ⅚ kez uyanıyor ve her defasında emmek istiyor emince uyuyor ama emmezse çok ağlıyor, sallamaya hiç alıştırmadım o yüzden emmediği sürece sakinleşmiyor. Uyku diye bir şey kalmadı gerçekten bölük pörçük uyumaktan artık o kadar yoruldum ki..