Bende gördüm bu haberi başımıza taş yağacak.Nasil ki polis alımlarında sırf sınavdan,mülakattan vs. insanları seçip seçip ,eliyorlarsa doktor, hemşire,öğretmen vs. gibi önemli mesleklerde de bu yapılmalı.Sagligimiz böyle canı insanlara emanet!Korkunç gerçekten.Sanirim bu hastane Bağcılar’da miydi yanlış hatırlamıyorsam 🤔😭