29 aylık oğlum var ve son 2 3 aydır aşırı iştahsız hiçbirşey sürmüyor ağzına neler yapsam sadece su içiyor hani bu durumda olması beni de çok üzüyor götürmediğim doktor kalmadı hepsi annesi kilosu gayet güzel diyip gönderiyor fakat günden güne zayıflıyor ve yemek yememe ye devam ediyor benim gibi yaşayan oldumu tavsiyeniz var mı vitamin falan.