Bu post başlıklarından bir tek bana mı gına geldi. Evet burda herkes herşeyi sormakta özgür ama bu başlıklari ben kayda değer bir soru görmüyorum. Yahu arkadaş esinizle mahrem olan bir şeyi yaşayıp burada ayrıntısına kadar yatak odanızın özelini anlatıp acaba hamile kalmış miyim ,acaba hamile miyim gibi sorular bana mantık dışı geliyor. Burda herkes müneccim degil. Tutup tutmadığını öbür ay belirtilere göre kan tahlili vererek öğrenmek varken %50 lik bir ihtimali millete sorarak nasıl bir tatminkar cevap bekliyorsunuz hiç anlamıyorum.. burada herkes bilgi paylaşımı yapsın sorsun yardımlaşsin ama bu gibi tek tip konu başlığı günde 50 sefer açılıyor. He diyebilirsiniz ki benzer şeyler yaşayıpta hamile kalanlar var mı diye öğrenmek istedik? İyide arkadaşım hamile kalmak benzer şeyleri yaşayarak olmuyor. Sen yaşarsın tutmaz,o yaşar tutar. Kim nerden bilsin Allah aşkına. Hap kullansam mi diye sorulari daha da cahilce buluyorum. Doktora danışmadan tutup tutmayacagini bilmeden nasıl burdaki insanlara danışıyorsunuz. Al dese hemen içecek misin. E ben zaten doktora soracaktim öncesinde buraya sorayım dedim diyenler çıkacaktır.. e be kardeşim bu soru öyle önceden soracaktimla olmazz. Millet sizin hamile olup olmadığinizi bilmeden iç dese içecek misiniz..