aloeveraaa merhaba anneler, bebeğinizin kıyafetleri kirlendikten sonra kaç derecede kaç devirde kaç dakikada yıkıyorsunuz? ve çamaşır sabunu ne kullanıyorsunuz?
1gunesss aloeveraaa merhaba 1 yasına kadar genel itibariyle 30°de yıkıyorum 800 devir de uni baby yada duru granül sabun kullanıyordum. Şu an 20 aylık olacak omo bebek kullanıyorum ve leke çıkarıcı olarak vanish kullanıyorum yine 40 ° da 800 de yıkatıyorum . Artık lekeler doğal yolla çıkmıyor maalesef
goktugeda aloeveraaa 15 aylığız, unibaby deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum. 40° 1200 devirde. Lekeleri için de ben homm bitkisel yapıyorum, homm un leke çıkarıcısını kullanıyorum. Mis gibi oluyo
yagmur35yy aloeveraaa 40 derecede yıkıyorum geneli hepsi pembe olunca 😃 ebebegin yumuşatıcı ve deterjanı sıvı olan kullaniyorum cokta memnunum
aslan_zeyd aloeveraaa kaka lekeleri çıkmıyor önce onu sabunla çitileyip kısa programda 30 dk yıkıyorum. Doktorum çift durulama yap dediği için sonrasında durulama yapıyorum. Önce incia kullanıyordum daha hesaplı olduğu için uni baby aldım
Suphiye_mila13 aloeveraaa şuan kızım 16 aylık 🌸 en başından beri e bebeğin kendi ürünü olan sıvı deterjanı kullandım 5 lt şeklinde aldım içeriği temiz kokusuz 1 saatte 40 derecede 800 devirde yıkıyorum eğer herhangi hastalık geçirdiyse mesela grip enfeksiyon vs illaki kakası atletine bulaşıyor o zaman ön yıkamalı şeklinde yıkıyorum yenilerde de bir formül keşfettim normal beyaz kalıp sabunu ⅘ parça yaptım çamaşırların içine attım ve gerçekten lekeleri falan güzel çıkardı fikir olsun size de tabi bu sabun atma işini yenilerde başladım biraz daha büyüdüğü için