momeymen kış ayları yaklaşınca bizde hastalıklar başlıyor canım doğru valla bende görüyorum bağışıklık kazanmışlar demekki benim ayda 2-3 defa hastalanıyor çocuğum dikkat de ediyoruz ama yok bağışıklık kazandırmak lazım daha da soğuklar gelince nasıl yapacağız 😐