Merhaba canlar size birşey danışmak istiyorum. 2 yıl önce doğum yaptım ve ilk 40 gün hergün adet oldum ama daha sonra 1.5 yıl hiç olmadım kullandığım doğum kontrol hapından dolayo demişti doktor ama doğum kontrol hapımı değiştirdim ve birkaç aydır da azar azar oluyordum ama bu ay tam 2 haftadır kesişmedi dwvamlı geliyor çok değil ama beni artık yormaya başladı ne yapabilirim kesmek için öneriniz nedir tarçın papatya çayı felan duydum ama sizlerden de oneri almak istiyorum ❤️❤️