delihatun01 benim de oğlum 19 aylık herşeyi anlıyor gözlemliyor ama konuşmuyor belirli kelimeleri var. Anne,baba,teyze,dede,sütçü,çöpçü,gel,mama,attım,by by, kedi köpek sesi aklıma gelenler bunlar. Bende kafama takıyorum bu aralar telefona ve Tw maruz kalıyor kendi açıyor hatta engel olunca kıyamet kopuyor. Komutları yerine getirir bunu koy şunu getir şunu çöpe at gibi yapar ama konuşmuyor aşırı hırçın kafasını vurup duruyor yere kimi diyor konuşunca bırakır şuan kendini ifade edemediği için böyle yapıyor ama ben gerildim iyice. Umarım bir anda konuşur