kubeyhanim bende babamı bir sene önce kanserden kaybettim acını çok iyi anlıyorum ve acısı asla dinmeyecek hep nerde canın acısa onlarin yokluğundan diyeceksin Allah sabrını veriyor tâbi ama asla acısını unutturmuyor Allah sizlere de sabır versin inşaallah,🤲😔