D_deniz GizemElf dün geldi. Çok güzel. Temiz deterjan lı su mis gibi kalırken kirli su ayrı. Her yere uzanıyor siliyor. Az yer kaplıyor. İz bırakmıyor. Ben sevdim
alice4543 GizemElf 1 sene oldu alalı o paraya değer mi diyordum değermiş Silva sprey mop vs bir dünya vileda kullanmış birisi olarak gerçekten elim kolum gözüm yani o kadar memnunum
Defneemomm1 GizemElf 1 buçuk senedir kullanıyorum çok memnunum sadece tıpası eskidi akıtıyor yenilemem lazım
yokcanimbenalmiyim alice4543 saç kıl tüyleri falan da alıyor mu peki? Bende de Vileda turbo var da asla yerdeki saçları falan almıyor 🥺
GizemElf alice4543 o zaman alıyım üzerindeki renk sıkdıkça değişiyor değil mi o şekilde mi anlaşılıyor sıkıp sıkmadığını
Noname21 alice4543 sayende sipariş verdim umarım memnun kalırım aslında ben buharlı kop istiyordum ama o kaldı şimdilik
alice4543 yokcanimbenalmiyim yani yüksek düzeyde alıyor diyebilirim bir iki almadığı saç oluyor benim de en muzdarip olduğum konu buydu mesela ister istemez toz oluyor diğer viledalar ordan oraya taşıyordu o pisliği ama bunda öyle bişey yok çok güzel topluyor
alice4543 Noname21 hiç pişman olmazsın çok samimi söylüyorum gerçekten çok fazla model denedim ve sonunda dedim yani
betusmrv Noname21 merhaba baya olmuş ama nasıl memnun musunuz parex ten bende almayı düşünüyorum da pahalı olunca hemen karar veremedim
BENOYLEUYGUNGORDUMM GizemElf uzun süredir kullanıyorum çok da memnunum. Kirli suyla tekrar evi silmiyorsun mis gibi oluyo
Noname21 betusmrv ay yok ben memnun değilim çıkacak temiz su konuluyor temizlemesini de beğenmedim normal vileda gibi kiri ordan oraya taşıyor
betusmrv Noname21 benim bebeğim kolik olunca hiç durmuyor normalde bende elimle siliyordum ama işlerimi kolaylaştıracak alet edevat edinmeye başladım en azından kucağımdayken silebilirim vileda tarzı temizlik setleriyle