sahrakarahan kusma doymaya gösterge değil maalesef. Yenidoğanların mide kapakçığı tam çalışmadığı için kusma oluyor. İlk 2 ay sürekli memede durmak istemesi normal kendilerini rahatlatmak, güvende hissetmek ya da uykuya geçmek gibi sebeplerle de emmek isteyebilir bebek. Hatta gazlı olduklarında da emmek istiyorlar. Çok ağlamasa da gazı olabiliyor bebeklerin. Meme reddi yapmayacağını düşünüyorsanız uykuya geçişlerde emzik verebilirsiniz belki.