Bebegım 1 haftadır hasta . Ateş yoktu hafıf boğazı kızarık dedı ıburamın verdi bu arada mevsım alerjısı de var normalde . Günde 2 ıburamın bır deloday bır hafta kullanın dedı .hava verın dedı . Başka bır doktora daha götürdük cıgerlerınde bırsey yok dedı hava kullanmayın dedı . İlaçlarınızı düzenlı kullanıyoruz fakat öksürük ve burun tıkanıklığı devam edıyor .gunduz hıc skntı yok ses kısıklığı hariç ama gece öksürük krızi başlıyor . İlk doktorun verdiği ilaç yanı hava verin dedıgı ıse yarar mı nöbetçi eczane bulup cıhaz alıp versem mı öksürüğe fayda eder mı ? Mevsım geçişlerinde alerjı oluyor artık ayırt edemiyorum alerjı mı yoksa bu denli nasıl üşüttü aklım almıyor . Başına gelen varmı ?Ptesi doktora gıdeceğim yine ama o sürece kadar ne rahatlatır 2 buçuk yas bu arada