Arkadaşlar bebeğimde ciddi iştahsızlık vardı kan tahlillerinde demir eksikliği çıktı kan ilacını değiştirdi doktor sanırım değerleri düzelmeye başlamıştı iştahı çok güzel açılmıştı her yaptığımı yiyordu bir hafta önce ikimizde grip olduk klamoks antibiyotik yazdı ikimizede doktor ishal ve kusma yapmadı ama iştahı eskiye döndü kapandı yine imkanı yok açmıyor ağzını verdiklerimi tükürüyor yoğurt , yoğurt çorbası yiyor sadece az birax meyve o kadar. Ne güzel açılmıştı iştahı o kadar üzülüyorum ki hastalıktan desem çok şükür toparladı gayet enerjik birşeyi yok antibiyotiğin son dozunu bu sabah verdim.. dün balık yağı ile nutrigen üzüm şurubu aldım etki eder mi acaba.. ağlamak istiyorum artık verdiğim herşeyi tükürdükçe .. :(