Zeynepefemm ben de sağlıkçı olduğum için diyorum 2 haftalık gebelik dediği yumurtlamadan sonra olan beta HCG değerine göredir söylediği yoksa ilk iki hafta boyunca sadece yumurtlama ve döllenme gerçekleşir bir adet dongusunde tutunma olayı 3.
Hafta başladığı için beta HCG 3. hafta salgilanmaya başlar o sayede kana geçer ,3. Gebeliğim bile isteye kontrollü kaldım erken yumurtlama da gördüm hemen adet bitimi sonrası ona rağmen kanda çıkması 3. haftaya tekabül etti ,velhasıl anlattığım budur doktordan iyi bilemem ama bir kadın doğum dersi almış biri olarak bildiğim bunlar