Merhaba kızlar oğlum 1 yaşında ve doğduğundan beri sürekli bi huzursuz bebektir dedim normal dedim ama 1 yaşını geçti düzelir dedikçe daha kötü oluyor geceleri sürekli ağlayarak uyanıyo ve saatlerce ağlayarak uykuya dönmek istemiyor haftanın 4 5 günü hiçbir sorunu yokken ağlamaya başlıyo ve 5 6 saat boyunca hiçbirleyden memnun olmadan ağlıyor artık çok bitkin düşünce uykuya dalıyor brnde çok bitkinim karnı tok altı temiz diştendir diye diş granülü de verdim banamısın demiyor şuan saat nerdeyse 1 ve akşam 7den beri ağlıyor hiçbirşeyi kabul de etmiyor sizce nedendirr?