29 aylık biberonla uyuyo çok nadirdir tek başına sızıp kaldığı o da gündüz uyku yapmazsa. Ya ayakta salanacak ya da bebek arabasında gezerek. 2.ciyi düşünüyoruz hem kendi uyumaya alışkınım biberonu bıraktırmak istiyorum. Nasıl bi yol izlemem lazım önerilerinizi bekliyorum