mavilimsi o zaman bi doktora gidin daha iyi olabilir sizin için neden 2 aydır regl olmadığınız anlaşılır ne zaman doğum yapmıştınız daha yeniyse 1 yıl düzensizlik normal kabul ediliyor ama 2 ay regl olmamak uzun bir süre doktora gitmeniz de fayda var