ipegimsi benim eşim doktor bana hasta olduğumu anlatırken aynı size ilk doktorun söylediği gibi anlattı. Diyet yapmadım sadece ilaç kullandım bu sürece kadar.
Diyet konusunu yaşadığım olumsuz semptomlardan sonra araştırmaya başladım. Okuduğum-dinlediğim doktorlar glutenden kaçının diyor ama eşim; onlar modern dönemin fenomen kötüsü gluten diye anlatıyor bu yanlış insan bedeninin glutene ihtiyacı var diyor. Glutensiz ekmeği nasıl bulacağım bilmiyorum 🤷♀️ benim besin kaynağımin %80 ini karbonhidrat ve süt ürünlerinden oluşuyor. Yoğurtsuz hayat bana ağır gelir 😔 ne düşüneceğimi şaşırdım.
Bu arada bizim için soğan, sarımsak, dereotu-roka-tere, özellikle yumurta ve deniz yüzey balıkları çok iyi geliyormuş. Deniz dip balıkları da tam tersi tüketmek iyi değilmiş