_alyazmali_ Selam kızlar kuzenim 33 haftalik hamile regl agrisi gibi agrisi oluyormuş neden olabilir başına gelen oldumu?
CeydaST _alyazmali_ yalancı kasılmalar başlamış olabilir mi acaba biraz erken ama. Bi doktora gitse iyi olur gibi
tugcez _alyazmali_ yalancı kasılmalar olabilir. Biraz uzanıp kendini dinle. Su gelmesi , kasılmaların düzenli ve sık aralıklarla olduğu zaman , bebek hareketleri azaldığında genelde doktora gidin derler.
dayes _alyazmali_ doktora gitsin bence rahatsız edici bir ağrı varsa önemli olabilir ihmal edilmemeli
CeydaST _alyazmali_ 22 24 haftalardan itibaren görülebilir yazıyor internette. Ama tabi budur deyip salmamak lazım bence doktora bir görünsün sürekli ise
nurrr19 Benimde olurda fazlaca doktora gittiğimde sıkıntı yok derdi uzandığım yerden kalkamazdım mahvederdi o ağrı beni kaç kere acile gidiyorduk durdu ağrı doğum zamanı yaklaştığı için oluyormuş öyle söylemişti doktorum siz yiende gidin muayene olun