Geçen haftalarda doktora gittim cildiye popumun altında vajinaya yakın yerde siğillerim çıkmış adı göbekli siğilmiş doktor yaktı ve 15 gün sonra gel dedi yine yakacaz dedi ama ben 25 gün sonrası gidebildim ve fakat başka doktor vardı ona göründüm bu doktor ise yakmadı elinle sık ve içindeki pisliği at sonra batikon işe sil dedi basina gelen varmı napmam lazım basıl geçti sizde