Benim bebek 8.5 aylık hala düzenli yapmıyor. Müdahale etmemeye çalış. Bebeğiniz 6 aydan küçük olduğu için zeytinyağı vermeyin bence bi etkisi olmadı bizde. ( doktorunuz önerdiyse bir şey diyemem ) ben her yöntemi denedim (fitil,poposuna zeytinyağı sürdüm, zeytinyağı içirdim düzenli,probiyotik , kaka masajları, kendim kayısı hoşafı içtim, rezene içtim) hiç bir şekilde olmadı. Ağlıyordum çaresizce. Doktoru karnını kontrol ediyordu bi rahatsızlığı olmayınca müdahale etmiyordu. Zamanla kendisi öğrenecek 1 hafta kaka yapması normal kabul ediliyor. Hala 8-10 günü buluyor biz de bazenleri. Endişe etme lütfen