Kızlar 2 çocuğum var 4 kişilik bir aileyi eşim çok titiz. Çocuklar zaten günde birkaç kez kıyafet değiştiriyor haliyle çok çamaşırım çıkıyor ve onları asmak toplamak çok vaktimi alıyor bebeğim de küçük vakit ayıramıyorum böyle şeylere. Bu yüzden kurutmalı çamaşır makinesi almak istiyorum. Sıemens ve LG arasında kaldım. Sizler hangi marka model kullanıyorsunuz memnun musunuz artıları eksileri neler? önerilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum