Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık özelikle geceleri burnu çok tikaniyo ve bu yüzden öksürüyo sabaha karşı daha yoğunlasiyo her sabah 7.30 da uyanırdık bu yüzden 6-6.30 arasi uyanmaya başladı kaloriferlere ıslak havlu soğan her şeyi koyuyorum ama yine de ise yaramıyo aramızda böyle bi durum yaşayıp çözebilen var mı 😔