Hanımlar merhaba.
Kızım 11 aylık oldu ve gözyaşı kanal tıkanıklığı devam ediyor. Gözü hâlâ akıyor.
1 yaş sonrası operasyon olur demişti göz doktorumuz. Bu sorumu yaşayıp operasyon olmadan atlatan bebekleriniz var mı?
İstanbul’da şu doktora gittik hemen açtı kanalı operasyona gerek kalmadı veya operasyonu şu doktora yaptırdık çok memnum kaldık diyen varsa yazabilir misiniz.
Sevgiler