Deletedmom897 Sadece anne sutuyle besleyen ve kilo alımı gelisimi normal olan annelerim, Ek gıdaya 6 aydan once basladınız mı? Doktorunu 6 aydan once baslamayı uygun gordu mu? Cevaplarınızı cok merak edıyorum🦋
Kereminannesiii Deletedmom897 ilk çocuğumda doktor tavsiyesiyle 5,5 aylıkken başlamıştım. Oğlumun kilosu bayağı öndeydi. kızımında kilo alımı öndeydi. İkinci çocuk olunca doktora danışmadım biraz erkenci davrandım. 5 aylıkken başladım. Doktora söylediğimde olumsuz karşılamadı. Süreci bildiğim için rahat davrandım.
Asyaveannesi04 Deletedmom897 Sadece anne sütü alıyordu tam 6 aylıkken başladım ek gıdaya doktorumuzda öyle önerdi gelişimi kilo alımı da iyidi çünkü
blgeblk Deletedmom897 Ek gıda dönemiyle ilgili Osman Gönulal videosu var youtube da bakabilirsiniz. Biz Dr.umuzun önerisiyle başladık 5 buçuk aylıkta. Bebeğim kendi oturabiliyordu ek gıdaya hazırdı bu yüzden başlamıştık tadımlara
Deletedmom897 Nikita sonrasında gec baslamıs ya da kalmıs gibi dusjndunuz mu? Malum artık braz daha erken baslanıyor
Nikita Deletedmom897 hayır asla. Hatta erken başlanan çocuklarda hep yemek reddi yaşanırken biz hiç sorun yaşamadık🧿
cemrervasyada06 4 aylık olduk bugün 2 gündür tadımlara başladım çokta istekli yiyor..Meyveyi buharda pişirip muhallebi yapıyorum
yoncatk Deletedmom897 ek gıdaya başlanması için bebegin desteksiz oturuyor olması lazım benim bildiğim bizim doktorumuz buna bakmıştı öyle hatırlıyorum
gzplt Deletedmom897 Ben daha başlamadım ama annem ve kayınvalidem çocuğuma meyvelerin tadından alsın diye diline değdiriyor arada sürekli yapmadıkları için bir şey demiyorum tabi bu ek gıda sayılmaz o ayrı mesele ama benim çocuğum 4 aylık ve istekli başını tutabiliyor oturtsanız oturur o derece ve biz sofradayken ağzını şapırdatıyor anlamıyorum 🤷♀️