snmdere Merhaba arkadaslar 3 aylik kiz bebegim var ve idrar yolu enfeksiyonumuz var antibiyotik kullanmak istemiyorum onerebileceginiz birsey varmi ?
annevebebegiii__ snmdere şase kullan kendin için çocuk içinmde doktora danış antibiyotik olmadan geçmez zor
nzlaydn @snmdere en doğrusunu çocuk doktoru bilir bence doktora sormalısın kendin içinde aynı şekilde doktora sor