arzu_duru Ben de aynı durumdaydım bebek çok küçük bırakacak kimsem de yok. Ailem başka şehirde. Ben de buraya sorayim dedim belki dr. Danışan vardır diye :) inanın ben de kendimde var sanıyodum sadece. Dogumdan sonra sindirim sistemi ne zaman düzene girer çok merak ediyorum