Oglumu gecen sene kreste arkadasi tirmalamisti yuzunde belli belirsiz izi kaldi. Bu yaz da diger yanagini sinek isirmis. Oglum da kasirken baya tirnaklamis yolmus orayi. Kac ay oldu pembelik gecmiyor. Bunun bir cozumu yok mu? Ilk basta mi birseyler surmek gerekirdi artik gecmez mi? Annem sakallari cikcak ilerde belli olmaz diyor da yine de kafaya taktim :-)