aliconcon Hanımlar selam. Taze anneyim sanırım evham yapıyorum ama bir sorum olacaktı. 1 aylık oğlumun doğduğunda saçları vardı ancak şimdi önlerde yanlar açıldı ve oralarda deride soyulmalar da var normal mi yoksa şampuandan mıdır? Haftada 2 kez yıkıyorum bebeğimi ve dalin kullanıyorum
eyberenimo aliconcon merhaba bebeğim 24 günlük bugün aynı sorunu yaşadım ve doktora götürdüm hemen normal olduğunu söyledi sizin dökülmeniz ne durumda
mavi676_ aliconcon ilk aylarda dökülüyor canım bebeğimin kafa üstü tamamen döküldü çok farklı duruyodu 🥲 ama tam net hatırlamasamda 4 aydan sonra falan yenileri çıkıyo korkmanıza gerek yok 🤗
suheyla92 aliconcon sorudan bağımsız Dalin kullanmayin icerigi kötü. Cok normal 3 aylik olduğunda tepesinde hiç sac kalmicak sadece ensesinde olacak. Sonra yeniden cikiyo saçlar.
eyberenimo HE-SEN-COK-BILIYON kel kalacak şekilde dökülüyor mu acaba çünkü çok fazla dökülüyor doktor normal dedi ama yinede merak ettim
HE-SEN-COK-BILIYON eyberenimo evet öyle oluyor tepede çok azcık bişey kaldı. Banyo sonrası saçlarını kuruturken havluya geliyordu hatta saçların hepsi😂
eyberenimo HE-SEN-COK-BILIYON ay içim rahatladı yinede tecrübe edip aynı durumu yaşamiş birilerinden duymak içimi daha çok rahatlattı teşekkür ederim sağlıkla buyusunler ♥️
fdmmor aliconcon merhaba, annenin hormonları 3. ay ile birlikte hamilelik öncesine döndüğü için hem bebeğin hem de annenin saçları dökülüyor, yaşadığınız süreç normal. Ufak bir tavsiye dalin içerik olarak kötü bir şampuan kullanmasanız daha iyi olur.