4 yaşındaki oğlum kreşe başladı. Biraz özgüvenli olsun çekinmesin diye gönderdik ama iyice değişik huyları çıktı. Mesela bensiz anaaniyse babaannesiyle dururdu . Hemen sıkılıp bana gelmek istiyor. Mesela banannesigilde kapıda ki çocuklarla oynardı ama şimdi çocukların yanına gitmiyor korktuğunu söylüyor onları tanımıyorum isimlerini bilmiyorum diyor. Yanımda dikil bekle beni diyor