Selam kızlar. Bugün kendi telefonumdan üye olup 16 ekime bilet aldım. Eşime de söyledim ama o işteyken almamış akşamdan beri uğraşıyorum hata veriyor. Öncelikle gidenlere sormak istediğim şey 16 ekime aldığım için sadece o gün için mi geçerli başka gün gidilmiyor mu?
İkincisi de kendime aldıktan sonra arkadaşıma söylemiştim o da aldı kızım için kullanacağım. Ama qr kodu okutulunca isim falan çıkıyor mu yani kızımın adına mı olması gerekiyordu?