Kızlar dünden beri 17 aylık bebeğimin ateşi çıkıyor gece serum takıldı eve geldik sonrasında calpola devam ediyoruz ama daha da çıkıyor, 3 gün normal dediği için doktor bir gün daha beklicem fakat ağzına hiçbir şey sürmüyor sadece mama ve su içiyor kafayı yemek üzereyim akıl verin sizce ne yapmalıyım?